CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Message from Me

ok first of all..blog nie not 100% politic okeh..so jangan salah faham..also about my life..dekat sini juga saya ade membuat iklan2 yang anda hendak pembaca siarkan..FOC..dats all..assalamualaikum~~

Friday, February 6, 2009

MELAYU OHHH MELAYU

kat sini ade kisah siket nak share ngn korang pasal bangse kite..malu aku tgk bangse MELAYU zaman sekarang..berjuang atas name "LAILAHAILALLAH" and "ALLAHUAKBAR" tapi tak tau pwon ape maksud sebenar ayat2 tuuu..nak menegak kan kebenaran selalu dengan care yang salah..and konon2 tuu jihad laa..caittt..mane tak agame ISLAM di anggap sebagai agama bagi pengganas??cube korang tepuk dade korang and renung2kan balik..ini ke patot kite tunjuk kan dekat dunia luar yang kate agame ISLAM nie agame untuk pengganas??ISLAM membawa kepada kedamaian dan keamanan..ni tidak..lagu mau buat huru hara..merusuh sane..merusuh sini..adooooooii..sape yang buat??MELAYU!!and biler kaum laen buat rusuhan..tau pulak kite diorg tuu bodoh..suke buat huru hara..tapi biler kaum kite atau kite sendiri buat..ade kite nak pikir macam tuu??pikir laa wahai bangse ku..think out of ur box..kalo boleh pikir sampai n9 pikir sampai n9 jer..kalo boleh lajak kan pemikiran anda sehingga ker johor atau singapore..(pandai2 korang tafsir sndri).. and maybe ade orang yang singkat pemikiran nyer bace blog aku akan kate macam nie "Kau pwon melayu jugak tapi kutok2 melayu" "nak backup bangse laen buat ape??"..itu laa kata2 yang aku selalu dapat bila aku pertikai kan macam nie..haishhh..sebab aku org MELAYU laa aku selalu pertikai kan ape yang bangse kite sendiri buat..and sebab aku anak bangse MELAYU laa aku malu dengan diri aku sendiri..korang mesti tertanye2 sebab ape aku tulis natang nie..korang tau kan isu PKR dilucutkan jawatan nyer sebagai salah satu parti kerajaan Perak..and korang tengok laa macam mane diorg merusuh..yang aku pelik nyer..nie bukan rusuhan disebabkan ISLAM..tapi mengeluar kan kalimah "LAILAHAILALLAH
" and "ALLAHUAKBAR"..ape sumer nie??pikir laa sendiri wahai anak bangse ku..and kalau lah berite nie samapi dekat dunia luar..tak ke dunia akan menganggap bahawa ISLAM itu ganas??ISLAM itu perosak??ISLAM itu pemberontak??KORANG NAK KER AGAME LAEN MENCACI AGAME KITE SENDIRI??!!!!AND KORANG SUMER NAK KER KALO DUNIA LUAR TAMBAHKAN LAGI PEMIKIRAN DIORANG BAHAWA ISLAM MEMANG PENGGANAS??!!!!JANGAN JADI SEORANG HAMBA ALLAH YANG TAK MENGGUNA AKAL DAN FIKIRAN YANG DIBERI OLEH-NYA!!!KALO ADE ORANG2 DARI PAARTI PKR NIE BACE BLOG AKU..AKU NAK KORANG SAHUT CABARAN AKU!!SETAKAT "LAILAHAILALLAH" AND "ALLAHUAKBAR" DILAUNG2KAN DITEMPAT YANG SALAH,TU HAA..HANTAR SUMER AHLI2 PARTI YANG BUAT RUSUHAN DEKAT PERAK TUU PERGI GAZA LA WEYH!!!!!JGN NAK TUNJUK DEKAT SINI..PERGI GAZA AND TOLONG DIORANG DENGAN KALIMAH YANG KORANG LAUNGKAN PADA TEMPAT AND SEBAB YANG SALAH!!!!MASING2 BERPERANGAI MACAM BUDAK BAWAH UMOR!!!AKU BARU UMOR 20 LAA WOIII!!RETI DAH BERPIKIR
!!niat aku bukan lagi nak menjatuhkan parti PKR tuu..just nak bukak mate SEMUA saudara2 seagama dengan aku and sebangse dengan aku..buat dulu sebelum pikir..assalamualaikum~~

6 comments:

Pewaris Melayu said...

bagus

zhafri said...

just nak kasi sikit kesedaran kat semua..

taipingmali said...

Tahniah dik oi...Anak melayu yang mempunyai jati diri yang tinggi. berbaktikan kepada agama,bangsa dan negara. Jihad tidak semestinya pergi ke Gaza dan berperang dgn Zionis. dari sini juga kita boleh berjihad, bukan jihat seperti apa yang dilihat di masjid Ubudiah KK.

Cheguman said...

Si bangsat Karpal dengan biadapnya membuat kenyataan untuk menyaman sultan Perak. Siapa sultan bagi negara ini? Sultan adalah pemilik negeri Melayu. Siapa Karpal? Karpal adalah si bangsat yang tiada sejengkal tanahpun di negara ini suatu masa dulu. Kemudian diberi peluang untuk menumpang dan akhirnya menetap dan mampu membeli tanah serta buat harta.

Hari ini si bangsat tak mengenang budi itu nak saman sultan kita!!!!

Kenapa DAP marah sangat?

Lihat fakta berikut:

UMNO 27 kerusi
MCA 1 kerusi

DAP 17 kerusi
PKR bukan Islam 4

PKR Muslim = 1 kerusi
PAS 6 kerusi

Jumlah 58

Nizar sememangnya boneka DAP

dalam PRU12, UMNO dapat 27 kerusi berbanding PAS 6 dan PKR Melayu 3. Ertinya orang Melayu masih pilih UMNO.

DAP dapat 18 kerusi daripada siapa?

Siapa lantik Nizar jadi MB? Rakyat juga kah? Bila pilihanraya MB Perak dibuat?

zhafri said...

"Tahniah dik oi...Anak melayu yang mempunyai jati diri yang tinggi. berbaktikan kepada agama,bangsa dan negara. Jihad tidak semestinya pergi ke Gaza dan berperang dgn Zionis. dari sini juga kita boleh berjihad, bukan jihat seperti apa yang dilihat di masjid Ubudiah KK."

*thanks coz puji and kasi komen memberangsangkan..tapi bukan itu maksud saye..saya maksud kan bahawa if laungan "ALLAHUAKBAR" dan "LAILAHAILLALLAH" tu dilaungkan di Perak baek tak payah..sebab tuu saya suruh hantar mereka ke GAZA..baru kene dengan kalimah yang dilaungkan..and pergi ar tunjuk kuat kat sane..itu maksud saye..

Anonymous said...

wei..ko nak support ke kalo org pas dgn org islam pkr pegi Gaza??