CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Message from Me

ok first of all..blog nie not 100% politic okeh..so jangan salah faham..also about my life..dekat sini juga saya ade membuat iklan2 yang anda hendak pembaca siarkan..FOC..dats all..assalamualaikum~~

Thursday, February 5, 2009

DAY AT TS~~

bermulalah sebuah ceritera hari ini..huakahkahkah..patik bersama rakan2 patik pada mulanya hendak melepak sahaja di Times Square di Kuala Lumpur..kemudian kawan2 patik mengajak patik ke KTV untuk melalak..selepas itu kami pergi lah melalak bersama2 (kembali ker zaman kesultanan melayu melaka)huakahkahkah..adooooii..then after pegi memalak dan berbagai (smpai abes sore aku) kitorang makan dekat Rasa Utara yang agak kepundekkan..huakahkahkah..ini kerana bayar bapak mahal tapi nasi nyer ciput..pundek..cam nasi lemak dekat tepi jalan harge RM0.50..adesss..bukan nak jatoh kan name restoran tuu tapi kenyataan..ko tau aku makan nasik briani ngn air sirap selasih smpi Rm14++..hampeh tol..tapi boleh tahan ar rase nyer..berbaloi laa jugak..ahaks..


p/s : mase aku type nie baru abes makan kat situ..ahaks..and still ade perkare lagi nak dibuat..huakahkahkah..maybe p tgk wayang kot..kuakuakua..banyak mase lagi nka di spent(dekan) disini bersame rakan2 ku..ahaks..sebab aku kuar ari nie dengan mmbr aku kerane yg budak sorang nie nak transfer dah..p sabah..so tuu yang spent time kaw2 maut..haukahkahkah..

0 comments: