CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Message from Me

ok first of all..blog nie not 100% politic okeh..so jangan salah faham..also about my life..dekat sini juga saya ade membuat iklan2 yang anda hendak pembaca siarkan..FOC..dats all..assalamualaikum~~

Tuesday, February 3, 2009

HARD DISK

nie lagi satu ketabiatan yang belaku semalam..adooooii..aku beli hard disk semalam (160GB-rm195)..mase aku beli aku tak test dulu..huakahkahkah..nie ar kesengalan nyer..adooooii..aku punyer ar fedup kenape tak boleh run semalam and laptop aku tak detect..adooooii..sampai pukul 4 beb aku carik cam ner nak run natang nie..tak caye tanye yama (name dak nie lagi) wahahhahah..then hari nie aku p kedai tuu balik rupe2nyer rosak..unte tol!!skunk nie aku dah tak cukup tido dan bebagai..hahahaha..adesssssss..tp tak pe..sekarang dah boleh pakai..ok ar..malas tulis bnyk2..ade class nak kejar nie..takkan lari class dikejar tapi aku nak kejar gak..huakahkahkah..gtg..assalamualaikum~~~~~

+++++END+++++

0 comments: