CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Message from Me

ok first of all..blog nie not 100% politic okeh..so jangan salah faham..also about my life..dekat sini juga saya ade membuat iklan2 yang anda hendak pembaca siarkan..FOC..dats all..assalamualaikum~~

Tuesday, February 3, 2009

ARGHHHHHHHHHHH!!!

adooooii..kecefukkaan berlaku dua kali dalam sehari..adesss..first spec aku ilang..aku tak tau mane tercampak spek tuu and aku tak tau skrg yg memengangnyer sape (kalo aku tau of coz ar aku amek balik)..adoooii..and second..aku nyer jadual silap..huakahkahkah..malu beb!!masok2 class..tgk dak2 dlm class tuu sumer laen..adoooii..then ustazah tanye..

ustazah : aik..kamu bukan program DBIT ker??
aku : a'ah..nape??
ustazah : nie bukan class for DBIT..(die boleh gelak time nie)
aku : adoooii..tapi dalam jadual tunjuk yg class agame saye kat sini
ustazah : yee..saye mmg ajar kamu tapi ade perubahan dalam jadual
ASAL TAK CAKAP AWAL2!!!

adoooiii..unte betol..aku dengan muke malu nyer kuar dari class tuu sambil diperhatikan oleh makhluk2 yang melihat aku aneh dan kehairanan..huakahkahkah..sengal gak hari nie..kakakkaka..(type smbil gelak2)..tp tak pe ar..aku nnt nak p ASAD and tukar jadual balik..and now..aku tunggu class BI..my fav subject..ahaks..sekian~


+++++END+++++

0 comments: