CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Message from Me

ok first of all..blog nie not 100% politic okeh..so jangan salah faham..also about my life..dekat sini juga saya ade membuat iklan2 yang anda hendak pembaca siarkan..FOC..dats all..assalamualaikum~~

Monday, April 13, 2009

KISAH CINTA

ok...citer nie lak jadik 5.oo pagi hari nie..aku tengah best2 tido then opah aku kejot kan aku..opah aku tuu bese laaa..ngadu saket laa ape laaa tp tak saket pape pwon..saje jer nak org temankan die..tp zhafri tak kesah..ahaks..sebab kalo lepak ngn opah aku mesti ade jer citer best2 yg die nak citer..tp pagi tadi die citer pelik siket..citer sedih lak..mari lah ikuti perbualan opah aku dengan aku..

aku : opah saket perut lagi ker??

opah : a'ah..saket lagi..

aku diam jer...pastu opah aku start die nyer citer..

opah : semanjak atok tak ade nie opah susah nak makan..tido..pastu saket2..dulu atok ade tak macam nie pwon..opah sekarang pwon pelupe dah semenjak atok ko tak ade..

aku : zhaf pwon rindu kan atok laa opah..tp atok kan dah staon tak ade..

opah : atok kamuu tuu baek org nyer..penyanyang..periang..opah rindu sangat dekat atok..tak ade sape boleh ganti tempat atok..

pastu air mate die mule mengalir..aku malas die layan feeling lebih2 aku pwon cakap..

aku : ok ar opah..zhaf nak tido..esok ade class pagi..kang tak cukup tido kang ngantok lak kat kelas..(padahal dari pkol 3 ptg smpi opah aku kejut kan aku tido..wahahhahaa)

opah : ok laaa..

aku : zhaf tido dekat lantai tau opah..kang ade pape opah kejut jer..

opah aku baring dan terus senyap suasane bilik tuu...hmm..korang tgk..if cinta setiap manusia seindah cinta opah aku dekat atok aku kan best..tak yah laaa aku sakit2 hati..and atok aku ngn opah aku bukan kawen suke same suke..tp pilihan family..persoalan yg ade dalam pale otak aku nie..kenape diorg boleh bahagia smpi akhir hayat??kenape aku sorg jer yg selalu bertepuk sebelah tgn??kenape sumer nie jadik dekat aku??kenape aku tak boleh dapat cinta macam yg diberikan dekat opah kat atok aku..kan best..hmm..dah ar..aku lak tensen tulis natang nie..daaaaaaaaa~

2 comments:

cempaka said...

nak tips ke?

zhafri said...

hahahha..
bukan tips untuk saye..
saye selalu kasi 100% dlm relationship..
ahaks..