CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Message from Me

ok first of all..blog nie not 100% politic okeh..so jangan salah faham..also about my life..dekat sini juga saya ade membuat iklan2 yang anda hendak pembaca siarkan..FOC..dats all..assalamualaikum~~

Monday, April 13, 2009

HABES MADU SEPAH DIBUANG

seperti tajuk di atas..tu lah kehidupan ku sekarang..hmm..aku pwon tak tau kenape org keliling aku layan aku cam tuu tp bukan family aku ar..first ex aku..die kene ugut laaa ape lancau laaa seperti tajuk yg di bawah tajuk nie die carik aku..dah settle dibuang nyer aku..siap tukar no fon..and cakap aku lak yg penyebab sumer nie..pastu mmbr aku plak..asal ade prob jer carik aku..pastu hilang..haishhhhh..pastu ade sorg nie plak..ade prob selalu msg aku..pastu prob dah settle ilang..muke aku nie macam muke tempat melepas kan taik ker??wahahahhaa..asal ade prob jer mesti carik aku..dak2 taman aku plak..same jer..asal ade masalah siket jer carik aku..hmm..aku rase cam nak idop sorg2 jer ar..lagi bagus..tak yah nak pikir panjang2..just me and my family..aduuuhh..pagi2 lagi dah pikir mende2 nie..ahaks..dats all..

3 comments:

! - $ # @ said...

laa. kau ni nape GENg?? huhuhu.. cam sedyhh jerk....

zhafri said...

entah laaa..
aku busan life cam nie owh..

miera said...

u ni menganjeng i ke?